Pomoc

Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami poprzez Kontakt.
Czy mogę edytować zamówienie?
Możemy zmienić rozmiar, wzór lub dane adresowe. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami przez Kontakt. 
Nie ma możliwości zmiany produktów np. koszulki na kubek. Należy wtedy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.
Czy pakujecie paczki na prezent?
W chwili obecnej nie świadczymy takiej usługi. Jeśli będzie dużo zapytań, to oczywiście odpowiemy na Wasze potrzeby.

Dostawa
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Wszystkie paczki wysyłamy kurierem Poczta Polska 48h. Gwarantuje to dostarczenie Waszej przesyłki w przeciągu 48h od jej nadania. Dodatkowo możecie śledzić swoją przesyłkę na stronie e-monitoring.
Ile wynosi koszt wysyłki?
Koszt wysyłki kurierem Poczta Polska 48h to: 13 zł. Bez względu na wielkość zamówienia. Koszt wysyłki paczki zagranicę jest ustalany indywidualnie, prosimy o wcześniejszy kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
Ile trwa przygotowanie paczki do wysyłki?
Przygotowanie paczki do wysyłki trwa 3-10 dni roboczych. Staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy. Przystępujemy do produkcji dopiero po otrzymaniu zamówienia. Skupiamy się na dostarczaniu świetnych wzorów i nie jesteśmy w stanie fizycznie magazynować tak dużej ilości ubrań czy akcesoriów, aby móc wysyłać je tego samego dnia.
Czy otrzymam informacje o etapie zamówienia?
Tak, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym etapie zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Konto możesz założyć również po złożeniu zamówienia, wystarczy podać taki sam adres e-mail.
Wysyłacie paczki zagranicę?
W chwili obecnej nie wysyłamy paczek zagranicę, ale jeśli do nas napiszesz, to zobaczymy co da się zrobić :) Jeśli będzie dużo zapytań, to na pewno wprowadzimy taką możliwość.
Paczka przyszła uszkodzona, co zrobić?
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, to koniecznie spisz protokół z kurierem. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez Kontakt - postaramy się pomóc.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wyłącznie wysyłka kurierem Poczty Polskiej.
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Płatności online (płatności Shoplo) obsługiwane przez BlueMedia S.A. Czyli szybkie i proste płatności z dowolnego banku, Twoja wpłata zostanie od razu zaksięgowana, a my przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.

Czy można płacić poprzez PayPal?
Taką możliwość udostępniamy wyłącznie osobom, które składają zagraniczne zamówienie. W takim przypadku prosimy o wcześniejszy Kontakt.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Nie ma możliwości opłacenia zamówień bezpośrednio na nasze konto. Należy skorzystać z płatności online.
Czy płatności są bezpieczne?
Oczywiście, płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Bluemedia, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.

Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez Kontakt.
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj) oraz dowodem zapłaty. 

Zwracane produkty odeślij na adres:



Filing Sp. z o.o.

Mazowiecka 42/7
42-221 Częstochowa

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeśli produkty będą używane, będzie czuć perfumy, tytoń, będą brudne lub zniszczone, to zwrot nie będzie mógł zostać uznany i produkty zostaną do Ciebie zwrócone.
Czy mogę wysłać do Was produkty za pobraniem lub Paczkomatem?
Nie ma takiej możliwości. Produkty wysłane inną metodą niż przesyłka Poczty Polskiej nie zostaną odebrane i wrócą do Ciebie.
W jaki sposób zwracacie pieniądze za zamówienie?
Pieniądze są zwracane w taki sam sposób jaki była dokonywana płatność. Jeśli skorzystałeś z płatności online, to pieniądze wrócą na konto z którego dokonywałeś przelewu.
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwracany produkt?
Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę wymienić produkty na inny rozmiar, kolor, model?
Niestety nie ma takiej możliwości. Należy dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie. 
Zawsze możesz się z nami skontaktować poprzez Kontakt i przedstawić swój problem - postaramy się pomóc.
Jak mogę złożyć reklamację?
Wystarczy, że odeślesz do nas produkt z formularzem reklamacji (pobierz tutaj) oraz dowodem zapłaty na adres: 



Filing Sp. z o.o.

Mazowiecka 42/7
42-221 Częstochowa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia reklamacji. W przypadku uznania przez nas niezasadności Reklamacji produkt zostanie odesłany do Ciebie wraz z opisem wyjaśniającym. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia czy produkt ma zostać wymieniony, czy mamy dokonać zwrotu środków na Twoje konto.

Zawsze możesz do nas napisać poprzez Kontakt - postaramy się pomóc.
Konto
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie jest to konieczne, ale niesie ze sobą wiele udogodnień. Proces Twojego zamówienia przebiegnie sprawniej, będziesz mieć łatwy wgląd w status zamówienia, swoje dane oraz potwierdzenia zamówień.

Czy mogę założyć konto po złożeniu zamówienia? 
Tak, możesz założyć konto po dokonaniu zakupów. Jeśli zarejestrujesz taki sam adres e-mail, to zamówienie pojawi się na Twoim koncie.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Skorzystaj z funkcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz od nas wiadomość z możliwością zmiany hasła.
Jak zarejestrować nowe konto?
Wystarczy przejść na podstronę Rejestracja, wypełnić dane i potwierdzić klikając przycisk „Załóż konto”.
Jak się zalogować na swoje konto?
Wystarczy kliknąć ikonę „ludzika” na górnej belce i wpisać swoje dane do logowania. Możesz też kliknąć tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podane podczas rejestracji?
Tak, wystarczy się zalogować na swoje konto i kliknąć przycisk „Edytuj dane”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?

Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Ktoś założył konto na mój adres e-mail, co zrobić?
Napisz do nas poprzez Kontakt - postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów